Akademik ve İdari Personel Kurumsal Kimlik Kartı
Akademik ve İdari Personel İçin ;
- İlk basım :
– İlk defa Kurumsal Kimlik Kartı basılacaksa yeni kart talebi için kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” BELGENET üzerinden kart talebi Personel Daire Başkanlığına yapılmalıdır.
- -Personel, Akıllı Kart Merkezine, İnciraltı Akıllı Kart Birinden veya Rektörlük Bilgi İşlem Daire Başkanlığına giderek imza karşılığında kartını teslim alır. (Kurumsal Kimlik Kartını Akıllı Kart Biriminden teslim almak isteyenlerin Akıllı Kart Merkezinin kartın oraya gönderilmesini talep etmeleri gerekmektedir.)
- Birim, unvan veya kimlik bilgisi değişikliği :
– Birim, unvan veya kimlik bilgisi değişikliği nedeniyle yeni kart basımı yapılacaksa, yeni kart talebi için personel “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu”nu eksiksiz olarak doldurup bağlı oldukları birim yetkilisine teslim eder, kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından BELGENET üzerinden “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” ekine konularak üst yazı ile Personel Daire Başkanlığına Kurumsal Kimlik Kartı talebi yapılmalıdır.
– Kart basımından sonra personel, Akıllı Kart Merkezine, İnciraltı Akıllı Kart Birimine veya Rektörlük Bilgi İşlem Daire Başkanlığına giderek eski kartını teslim edip yeni kartını imza karşılığında kartını teslim alır. (Kurumsal Kimlik Kartını Akıllı Kart Biriminden teslim almak isteyenlerin Akıllı Kart Merkezinin kartın oraya gönderilmesini talep etmeleri gerekmektedir.)
- Kayıp veya çalınma ;
– Kurumsal Kimlik Kartını kaybeden personel, Akıllı Kart Merkezine (0232) 301 70 20-21-22, İnciraltı Akıllı Kart Birimine 412 21 78 numaralı telefonları arayarak veya şahsen başvurarak kayıp çalıntı bildirimini yapar. Kurumsal Kimlik Kartının bloke edilmesi sağlanır ve yeni kart talebi için personel “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” nu eksiksiz olarak doldurup, kayıp için yatırılan dekontla beraber bağlı oldukları birim yetkilisine teslim eder. Kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından BELGENET üzerinden “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” ve dekont ekine konularak üst yazı ile Personel Daire Başkanlığına Kurumsal Kimlik Kartı Talebi yapılmalıdır.
– Kart basımından sonra personel, Akıllı Kart Merkezinin, İnciraltı Akıllı Kart Birimine veya Rektörlük Bilgi İşlem Daire Başkanlığına giderek yeni kartını imza karşılığında kartını teslim alır.
- Fiziksel hasar veya arıza:
-Personel Kurumsal Kimlik Kartı ile geçiş sorunu yaşadığı takdirde Akıllı Kart Birimine veya Akıllı Kart Bürolarına giderek sorunu bildirmelidir. Akıllı Kart Birimi veya büroda sorunlu kart test edilir. Kurumsal Kimlik Kartında fiziksel hasar veya manyetik sorun tespit edilirse, personel “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” nu eksiksiz olarak doldurup bağlı oldukları personel işleri yetkilisine dekontla beraber eder, kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından BELGENET üzerinden “Kurumsal Kimlik Kartı Talep Formu” ekine dekontla birlikte eklenip üst yazı ile Personel Daire Başkanlığına Kurumsal Kimlik Kartı talebi yapılmalıdır.
Kurumsal Kimlik Kartının;
Arızalanması, kırılması, kaybolması, çalınması, kendi isteği ile değiştirilmek istenmesi vb. durumlarda mevcut Kurumsal kimlik kartı geri alınmak (kaybolma durumu hariç) suretiyle bedelinin alınması şartıyla kurumsal kart sorumlusunun onayı üzerine Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından kurumsal kimlik kartı düzenlenir.
Yönetmelikteki şartlara göre eğer gerekli ise Kart Basım Ücretinin yatırılacağı hesap aşağıdaki gibidir.
Hesap Adı: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK STRATEJİ GELİŞTİRME
Banka Adı: Ziraat Bankası
IBAN No : TR92 0001 0026 1637 7117 2954 20