Personel DE-HGS Başvurusu

DEÜ PERSONEL
DE-HGS başvuru işlemleri

BAŞVURU ÖNCESİ;

1. Başvurular şahsen, http://akillikart.deu.edu.tr/hgs/basvuru/giris.php adresinden DEBİS kullanıcı adı ve şifresi ile yapılabilmektedir.

2. Başvuru sistemine giriş yapmadan önce, sisteme kaydedilmesi amacıyla, Araç Tescil Belgenizi(Araç Ruhsatı) üzerindeki bilgilerin okunacağı şekilde TARAYICI’dan taratmanız gerekmektedir.
Örnek İçin TıklayınızKapat

3. Online başvurunuzu yaptıktan sonra başvurunuzun onaylanıp onaylanmadığı sistemde kayıtlı olan E-mail adresinize ve cep telefonu numaranıza mesaj yolu ile bildirilecektir.

4. Başvurunuz onaylanmış ise HGS etiketi almak için sistemden randevu tarihi ve saatini seçiniz. Randevu tarihi ve saatinde aşağıda belirtilen belgeler ve aracınızla birlikte Tınaztepe Kampüs Akıllı Kart birimine, İnciraltı Yerleşkesi için Hastane Akıllı Kart birimine başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

5. Online başvurunuz onaylanmadığı takdirde gerekli düzeltmelerin yapılarak tekrar başvuruda bulunulması gerekmektedir.

6. Personelerimize verilecek ilk HGS etiketi ücretsiz olup, ikinci ve daha sonraki başvurularda 200 TL etiket bedelini ödendiğine dair banka dekontu ve araç tescil belgesi ile başvuru yapabilir. ,2. HGS Etiketi başvurusu için (Araç Değişimi,Etiket Arızası v.b.) Başvuru yaptığınız site üzerinden İPTAL işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

7. Sistemde Bir kişi adına yalnızca BİR ETİKET Aktif Kalabilir.

8. Araç ruhsatının, personelin kendi adına, eşi adına(evlilik cüzdanı fotokopisi veya e-devlet üzerinden aile nufüs kayıt örneği ibraz edilmelidir), anne, baba, kardeş veya kendi çocuğunun adına olması gerekir.

BAŞVURU SONRASI;

Başvurularda aşağıdaki belgelerin, asıllarının gösterilmesi zorunludur.