Sıkça Sorulan Sorular

Kartımda fiziksel hasar sonucu kırılma veya deforme oluştu Kartımı nasıl yenileyebilrilim ?

Akademik ve İdari Kartlar:
– Personel akıllı kartıyla geçiş sorunu yaşadığı takdirde Akıllı Kart Birimine veya Akıllı Kart Bürolarına giderek sorunu bildirmelidir. Akıllı Kart Birimi veya büroda sorunlu kart test edilir. Akıllı kartta fiziksel hasar veya manyetik sorun tespit edilirse, personel akıllı kimlik kartı yenileme talep formunu eksiksiz olarak doldurup bağlı oldukları personel işleri yetkilisine teslim eder, kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından BELGENET üzerinden Kart Talep Formu ekine konularak üst yazı ile Bilgi İşlem Daire Başkanlığına Akıllı Kart talebi yapılmalıdır.AKILLI KİMLİK KARTI TALEP FORMU

Akademik ve İdari Kartlar ,Öğrenci  Kartları 
– Kartınızda fiziksel hasar varsa kırılmış, kaybolmuş veya kendi isteği ile değişimi halinde  idari, akademik ve öğrenciler aşağıda belirtilen hesaplardan  30 TL yatırır.

Hesap Adı: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK STRATEJİ GELİŞTİRME
Banka Adı: Ziraat Bankası
IBAN No : TR92 0001 0026 1637 7117 2954 20

-Bankadan aldığı dekontla Akıllı Kart Birimine veya Akıllı Kart Bürolarına gider. Yeni kartını imza karşılığı teslim alır.

Kurumsal kimlik kartım kayboldu/ çalındı. Ne Yapmalıyım ?

Akademik ve İdari Kartlarda:
– Akıllı kartını kaybeden personel, Akıllı Kart Birimi 301 70 20-21-22_İnciraltı Akıllı Kart Bürosu 412 21 78 numaralı telefonları arayarak veya şahsen başvurarak kayıp çalıntı bildirimini yapar. Akıllı kartın bloke edilmesi sağlanır ve yeni kart talebi için personel akıllı kimlik kartı yenileme talep formunu eksiksiz olarak doldurup bağlı oldukları birim yetkilisine teslim eder. Kişinin çalışmakta olduğu birim tarafından BELGENET üzerinden Kart Talep Formu ekine konularak üst yazı ile Bilgi İşlem Daire Başkanlığına Akıllı Kart talebi yapılmalıdır. – Kart basımından sonra personel, Akıllı Kart Birimine, İnciraltı Akıllı Kart Bürosuna veya Rektörlük Bilgi İşlem Daire Başkanlığına giderek yeni kartını imza karşılığında kartını teslim alır. AKILLI KİMLİK KARTI TALEP FORMU

Öğrenci Kartlarında:
– Akıllı kartını kaybeden öğrenci Akıllı Kart Birimi 301 70 20-21-22_İnciraltı Akıllı Kart Bürosu 412 21 78 numaralı telefonları arayarak veya şahsen başvurarak kayıp çalıntı bildirimini yapar. Akıllı kartın bloke edilmesi sağlanır.
– Dekanlık Öğrenci İşleri Biriminden emniyet yazısı alınarak İl Emniyet Müdürlüğünde onaylatılır.
– Aşağıdaki hesablardan birine 30 TL “2.kez kart basım ücreti” yatırılır.

Hesap Adı: DEÜ-AKILLI KART BDL Banka Adı: Ziraat Bankası IBAN No : TR92 0001 0026 1637 7117 2954 20

– Öğrenci elindeki belgelerle birlikte Öğrenci İşleri Bürosuna giderek belgelerini teslim eder.
Belgelerin teslim edildiği mail yolu ile bildirilen Öğrenci, banka dekontunun bir nüshası ile birlikte  Tınaztepe Akıllı Kart Birimi’ne veya bürolarına bizzat gidip kartını kendi teslim alacaktır. Belgelerini öğrenci işleri birimine teslim etmeyen öğrencinin kartının basılması mümkün değildir.

Kaybolduğunu / çalındığını bildirdiğim kartımı buldum. Geçici olarak kartımı iptal ettirmiştim şimdi ne yapmalıyım ?
Kartınız kaybolduktan sonra yeni bir kart çıkarttırmadıysanız, kayıp /çalıntı olarak bildirdiğiniz kimlik kartınızla beraber Akıllı Kart Birimi veya  Akıllı Kart Bürolarına gelerek kartınızı kullanıma yeniden açtıra bilirsiniz.
Kaybettiğim veya çalındığını bildirdiğim kurumsal kimlik kartımda para vardı. Geri alabilir miyim ?
Eski kartınızda bulunan paranızı (bakiyenizi) ve haftalık yemeğinizi, kartınızı aldığınızın ertesi gün aktarım gerçekleşir.
Akıllı kartımı hiçbir yerde kullanamıyorum ne yapmalıyım ?
Akıllı Kart Birimi veya Akıllı Kart Bürolarına giderek kartınızı test ettirmeniz gerekmektedir. Manyetik arıza sonucu kullanılamayan kartlar ücretsiz yenilenir.
Mezun veya ayrılma durumunda kartımda kalan parayı nasıl geri alabilirim ?
Kartınızda kalan paranın iadesi için Rektörlük SKS Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir.